Kurs - Sprzedaż internetowa, e-marketing, e-sklep, e-promocja
Podstawowe informacje o szkoleniu:
- adresaci szkolenia: uczestnictwo w kursie proponujemy początkującym e-biznesom, osobom planujących rozwinięcie działalności w e-handlu lub tym, którzy posiadają już swoje sklepy, ale chcieliby poszerzyć i ugruntować swoją wiedzę z zakresu ich prowadzenia
- miejsce szkolenia: zapewniamy salę szkoleniową, na życzenie możemy zorganizować szkolenie w siedzibie zamawiającego,
- liczba osób: szkolenie realizowane w grupach 8- 15 osobowych
- termin szkolenia: nabór ciągły lub do ustalenia z Zamawiającym w przypadku zorganizowanych grup szkoleniowych
- ilość godzin zajęć: 60 h
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie: idea sprzedaży w Internecie; podstawowe różnice sprzedaży internetowej a sprzedaży standardowej; zakładanie własnego sklepu internetowego; podstawy prawne funkcjonowania sklepu internetowego; wybór formy funkcjonowania: działalność czy spółka; podstawowe zagadnienia księgowe: korzystne formy opodatkowania; wielobranżowość czy specjalizacja – plus i minusy; co sprzedawać w Internecie;
- Biznes Plan: techniczne aspekty zakładania e-sklepu; wybór platformy sklepu; rejestracja domeny; wdrożenie sklepu internetowego; projektowanie strony głównej sklepu; projektowanie karty produktu; mechanizmy promocyjne; „Dobre praktyki” prowadzenia i projektowania sklepu
- Promocja sklepu internetowego: SEO, SEM, Allegro, promocje, wyprzedaże, przeceny, porównywarki cen, program lojalnościowy, programy partnerskie, afiliacje z witrynami zewnętrznymi, mikroblogi i Facebook
- Podstawy analityki internetowej
- Klient e-sklepu
Opcjonalnie:
Moduł: „Telemarketer”
Inne - na życzenie Zamawiającego
Każdy moduł szkoleniowy składa się z części teoretycznej (wykład, prezentacja) oraz części praktycznej (dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, testy, itp.)
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe i piśmiennicze,
- sprzęt szkoleniowy,
- serwis kawowy,
- Inne - na życzenie Zamawiającego lub uczestników grupy
Sposób sprawdzenia efektów kształcenia:
Weryfikacja efektów kształcenia prowadzona jest na różnych etapach kształcenia:
- poprzez zaliczenia cząstkowe (zaliczenia wszystkich form zajęć w ramach poszczególnych modułów),
- ocena zaangażowania w dyskusję w trakcie zajęć,
- obserwacja i ocena umiejętności praktycznych,
- egzamin pisemny.
Weryfikacja obejmuje wszystkie kategorie obszarów (wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne)
Dokumenty jakie otrzymują absolwenci kursu:
- kurs kończy się sprawdzeniem efektów kształcenia oraz otrzymaniem zaświadczenia wydanego na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- certyfikat potwierdzający nabytą wiedzę i umiejętności
Zgłoszenia oraz dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie firmy – patrz zakładka KONTAKT