Kurs telemarketera
Podstawowe informacje o szkoleniu:
- adresaci szkolenia: szkolenie jest dedykowane do osób, które prowadzą rozmowy handlowe przez telefon w celu sprzedaży produktów lub usług. Dla sprzedawców, którzy chcą budować innowacyjną relację z klientem.
- miejsce szkolenia: zapewniamy salę szkoleniową, na życzenie możemy zorganizować szkolenie w siedzibie zamawiającego,
- liczba osób: szkolenie realizowane w grupach 8- 15 osobowych
- termin szkolenia: nabór ciągły lub do ustalenia z Zamawiającym w przypadku zorganizowanych grup szkoleniowych
- ilość godzin zajęć: 160 h
- Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie do prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, obsługi klienta, udzielania informacji, nauczenie zrozumienia zachowań klientów (typologia klienta), rozwinięcie technik komunikacji z trudnym klientem, wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientami, pozyskiwania faktów od klienta, notowania i przechowywania informacji oraz nauczenie operowania korzyściami w zależności od typu klienta i jego oczekiwań.
Program szkolenia:
- Budowanie innowacyjnej relacji z klientem: budowanie prawidłowej postawy handlowej. Praca na przekonaniach, stereotypach i barierach; poznanie technik i strategii do skutecznego komunikowania się z klientem – parafraza, wyrażenia wspierające, kawa na ławę, storytelling w sprzedaży; tworzenie więzi i porozumienia z klientem poprzez umiejętne modelowanie; rozmowy.
- Zarządzanie procesem zakupu: definiowanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów telefonicznych; poznanie problemów i potrzeb rzeczywistych klienta; atuty mojej oferty – cecha/zaleta/korzyść – wypracowanie ciekawej prezentacji oferty;
- Strategia zarządzania rozmową handlową: utrzymywanie kontroli nad rozmową handlową.
- Odkrywanie prawdziwych intencji klienta; pokonywanie obiekcji klienta zanim się pojawią; wywieranie wpływu;
- Wypracowanie formy rozmowy telefonicznej.
- Warsztat dykcji i emisji głosu
- Warsztat radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
- Zamykanie sprzedaży i zabezpieczanie uzgodnień z klientem
Opcjonalnie:
- Moduł: „Sprzedaż internetowa”
- Inne - na życzenie Zamawiającego
Każdy moduł szkoleniowy składa się z części teoretycznej (wykład, prezentacja) oraz części praktycznej (dyskusja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, testy, itp.)
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe i piśmiennicze,
- sprzęt szkoleniowy,
- serwis kawowy,
- Inne - na życzenie Zamawiającego lub uczestników grupy
Sposób sprawdzenia efektów kształcenia:
Weryfikacja efektów kształcenia prowadzona jest na różnych etapach kształcenia:
- poprzez zaliczenia cząstkowe (zaliczenia wszystkich form zajęć w ramach poszczególnych modułów),
- ocena zaangażowania w dyskusję w trakcie zajęć,
- obserwacja i ocena umiejętności praktycznych,
- egzamin pisemny.
Weryfikacja obejmuje wszystkie kategorie obszarów (wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne)
Dokumenty jakie otrzymują absolwenci kursu:
- kurs kończy się sprawdzeniem efektów kształcenia oraz otrzymaniem zaświadczenia wydanego na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- certyfikat potwierdzający nabytą wiedzę i umiejętności
Zgłoszenia oraz dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie firmy – patrz zakładka KONTAKT